Osnovne informacije
Potražnja za kvalitetnim menadžerima stalno raste. Tvrtke ciljaju na one koji bi mogli uspješno poslovati ne samo na nacionalnom tržištu, već i u sve više globalizovanoj ekonomiji. Širenje na međunarodna tržišta predstavlja izazov za tvrtke koje zahtijevaju razumijevanje, prilagodbu i najbolju poslovnu praksu za određeno tržište. Magistarski studij menadžmenta omogućit će vam potrebno obrazovanje za rad u menadžerskim i strateškim područjima tvrtke. Studirajući kod nas, ne samo da ćete dobiti vrhunsku diplomu iz poslovanja, već i priliku da se usredotočite na područje karijere koje će vam biti privlačno.
Proučite struku koja će vam omogućiti rad u srednjem menadžmentu ili na vodećim pozicijama. Poslovni fokus ovog programa i stručnost pripremit će vas za ono što vam je potrebno za sve poslovne izazove. Bez obzira na vaše područje, usredotočit ćete se na izvrsne menadžerske pozicije na međunarodnoj razini.
Struktura programa
Magistarski program menadžmenta usmjeren je na razvoj cjelokupne osobe i uključuje proaktivno učenje, dijagnozu, iskustvo i promišljanje, koji razvijaju poslovnu svijest, vještine i znanja potrebna za napredovanje u karijeri u menadžmentu. Studenti će također steći temeljito znanje o ključnim poslovnim funkcijama kao što su marketing, financije, poslovna analitika i strategija.
Program studija menadžmenta osmišljen je kako bi studentima pružio uvid u to što znači biti menadžer u današnjim organizacijama i pruža put ne samo za one koji traže karijeru u menadžmentu, već i za one koji bi željeli razmisliti o napredovanju do menadžmenta doktorskog programa.
Diplomanti – apsolventi ovog programa mogu se radovati uspješnoj karijeri u srednjem i višem menadžmentu u brojnim organizacijama.
Studijski moduli
- Upravljanje projektima
- Strateško upravljanje
- Međukulturno upravljanje
- Financijsko upravljanje
- Korporativno upravljanje
- Menadžersko računovodstvo
- Menadžerska etika
- Vođenje i upravljanje timom
- Poslovna komunikacija, pregovaranja i praksa
- Soft skills
Informacije o studiju:
- 8 - 12 mjeseci
- Engleski
- On-line
- € 1500
- 60 ECTS
Knjižnica
Zašto studirati na EIFM – u ?
Želimo biti vaš vodič na jednom od najvažnijih putovanja koje ćete poduzeti u svom životu. Na putu vašeg osobnog rasta, napredovanja u karijeri i ispunjenja vaših ciljeva. Tijekom ovog vašeg putovanja učinit ćemo sve kako bismo osigurali da razvijate svoj puni potencijal i što bolje iskoristite studiranje na našem institutu.
Opći pregled
Razvijamo poduzetnički duh
Učinkovito poučavanje
Globalni doseg
Osobni razvoj
Kritičko mišljenje
Školarina
Jeste li spremni za sljedeći korak?
Ako ste spremni ponovno pomaknuti svoju karijeru i osobni život malo više i želite se školovati inovativnim i praktičnim pristupom, ne oklijevajte!
Visina školarine
€ 1500
Školarina za MiM studijski program iznosi 1500 euro. Plaćanje se može jednokratno ili na do 5 rata bez kamate. Prije početka studija uvijek je neophodno uplatiti prvu ratu od 300 euro.
Školarina uključuje materijale za studiranje i pristup svim seminarima ili online predavanjima u organizaciji Europskog instituta za financije i menadžment.
Procedura upisa
Tijekom upisnog postupka ne prolazite nikakve testove, ispite ili intervjue. Neophodno je samo zadovoljiti uvjete studiranja, koji su u slučaju studijskog programa MiM sljedeći:
Završen najmanje srednjoškolski studij,
Životopis s dovoljno podataka o vašem obrazovanju, volonterskom iskustvu, radnom iskustvu, event. izvannastavnim aktivnostima,
Motivacijsko pismo – U slučaju da upisna komisija sumnja u upis na studij, može zatražiti propratno pismo koje bi trebalo odražavati vaše profesionalne ciljeve, prednosti, fokus itd.
Ako ste zainteresirani za studiranje, slijedite dolje navedene korake i krenite na put studiranja na EIFM-u.
Odabir studijskog programa
Online prijava
Prijemno povjerenstvo
Osobni razgovor
Odluka o upisu
Početak studija
Testimonials
Joseph Botbol
Magdalena Vrkic
Helga Vallina
Vincent Bles
Karijera
Naš odjel karijernih usluga spreman je pružiti studentima najbolje prilike za razvoj njihove osobnosti, vještina i sposobnosti za postizanje najbolje karijere. U slučaju interesa svaki student se može obratiti našem odjelu tijekom studija ili nakon njegovog apsolviranja.
Naši kolege ne samo da sudjeluju u raznim aktivnostima koje povezuju naš studijski institut s velikim nacionalnim i multinacionalnim korporacijama, već i grade partnerstva sa značajnim poduzećima ili organizacijama kako bismo svojim studentima kasnije mogli ponuditi razne mogućnosti za karijeru.
Osoblje odjeljenja za karijerno vođenje nudi studentima niz personaliziranih informacija, uključujući popis najboljih poslodavaca, trendove i procese zapošljavanja u području stjecanja talenata, statistike prosječnih plaća i nadnica te druge poticajne informacije koje će apsolventima – diplomantima pomoći da odaberu pravi put karijere.

Predmeti programa
Cilj predmeta Korporativno upravljanje je studentima pružiti dublje poznavanje tog dijela prava poslovnih društava – korporacija koji se bavi društvima kapitala, posebice onima čiji vrijednosni papiri kotiraju na reguliranom tržištu. Pozornost se posvećuje uglavnom zakonodavstvu i praksi u vezi s pitanjima upravljanja i upravljanja dioničkim društvom.
Liderstvo i timski rad imaju izravan utjecaj na sposobnost organizacije da ispuni svoju misiju. Vodstvo je potrebno kako bi se osiguralo da svi u timu idu u istom smjeru i slijede isti cilj. Ovaj predmet uvodi, objašnjava i ispituje kako ljudi rade zajedno kako bi razumjeli probleme i prilike te zajedno došli do, razvili i implementirali rješenja. Studentima pruža znanje o sebi i drugima te o tome kako učinkovito raditi zajedno. Na kraju tečaja studenti će steći osnovna znanja i vještine o tome kako razumjeti sebe i druge, kako raditi u timu te kako stvarati, razvijati i voditi timove.
Ovaj predmet pruža priliku za stjecanje stvarnog iskustva s računovodstvom u međunarodnom kontekstu. Približava kontekst računovodstvenih informacija s obzirom na šire društveno, političko, gospodarsko, prirodno i kulturno okruženje. Nakon završetka ovog tečaja moći ćete opisati uzroke i prirodu razlika u međunarodnom financijskom izvještavanju, objasniti računovodstvenu regulativu, objasniti i ocijeniti konceptualni okvir financijskog izvještavanja, razumjeti teoriju i praksu konsolidiranih financijskih izvještaja grupe, sintetizirati i učinkovito koristiti računovodstvene informacije i znanja, opisati i raspravljati o nekim ključnim Međunarodnim računovodstvenim standardima, razumjeti suštinu tumačenja financijskih izvještaja u međunarodnom kontekstu, identificirati, procijeniti i kritički ocijeniti alternativne računovodstvene tehnike, numeričke i kvantitativne vještine primijenjene na međunarodne računovodstvene scenarije. Nadalje, moći ćete pokazati visoku osobnu učinkovitost, primijeniti kritičku samosvijest i upravljanje osobnim resursima u kontekstu raznolikog poslovnog okruženja.
Počinjemo pregovarati odmah nakon početka dana, u svim našim interakcijama, bilo poslovnom, društvenom ili obiteljskom. Ovaj predmet je prilika da sve stečeno znanje primijenite u praksu i potvrdite da je proces pregovaranja dinamičan i da se uvijek može poboljšati. Naučit ćete primijeniti ključne pregovaračke vještine i stilove za vođenje učinkovitih pregovora i postizanje zadovoljavajućih sporazuma, naučit ćete komunikacijske tehnike koje poboljšavaju odnose i potiču suradnju između uključenih strana i naučit ćete i kritičko razmišljanje za upravljanje emocijama i konstruktivno rješavanje sukoba.
Ovaj predmet upoznaje studente s osnovnim konceptima upravljanja projektima i vještinama potrebnim za uspješno pokretanje, vođenje i provedbu prednosti projekata u profitnim i neprofitnim organizacijama. Uspješni menadžeri projekata vješto upravljaju svojim resursima, rasporedima, rizicima i opsegom kako bi postigli željeni rezultat. Na ovom predmetu studenti se kroz praktičan pristup kroz studije slučaja upoznaju s projektnim upravljanjem. Ključni i često zanemaren izazov za voditelje projekata je sposobnost upravljanja bez uplitanja – dobivanje podrške uključenih strana i pristup resursima koji nisu izravno pod njihovom kontrolom. Posebna se pozornost posvećuje ključnim čimbenicima uspjeha potrebnim za prevladavanje otpora promjenama. Razgovarat ćemo o uzrocima neuspjeha projekta i načinima za ublažavanje rizika pravilnim planiranjem u ranim fazama nove inicijative.
Predmet strateški menadžment – upravljanje upoznaje studente s ključnim konceptima, alatima i principima formuliranja strategije i analize konkurencije. Bavi se upravljačkim odlukama i aktivnostima koje utječu na uspješnost i opstanak poslovnih poduzeća. Usredotočuje se na informacije, analize, organizacijske procese i vještine te poslovnu prosudbu koju menadžeri moraju koristiti za dizajniranje strategija, pozicioniranje svog poduzeća, definiranje granica tvrtke i maksimiziranje dugoročne dobiti u uvjetima neizvjesnosti i konkurencije. U okviru studiranja predmet kombinira i razvija sve ideje, koncepte i teorije iz drugih predmeta, kao što su računovodstvo, ekonomija, financije, marketing, organizacijsko ponašanje i statistika.
Često se susrećemo s etičkim dilemama na radnom mjestu, u svakoj funkciji organizacije i na svakoj razini. S takvim ćete se dilemama susresti na svom sadašnjem / budućem poslu u bilo kojoj industriji. Znati kako se nositi s njima ključno je da biste mogli preuzeti organizacijsku i društvenu odgovornost kao zaposlenici i menadžeri ... i da se osjećate dobro u poslu koji radite. U ovom ćemo tečaju stoga pogledati kako organizacije i pojedinci u njima mogu rješavati etička pitanja i dileme na kolektivnoj i osobnoj razini. Studirati ćemo i elemente etičkog odlučivanja, pregled psiholoških aspekata vezanih uz poslovnu etiku i etiku na globalnom tržištu. Usredotočit ćemo se na to kako vi, kao zaposlenici ili menadžeri / budući menadžeri, možete donositi etičke odluke, spretno upravljati etičkim pitanjima na radnom mjestu i pomoći u promicanju etike u vašoj organizaciji, te ćemo pokušati razviti vještine i tehnike u tu svrhu.
Ovaj predmet je usmjeren na financijsko upravljanje. Pokazat ćemo menadžerima kako raditi s računovodstvenim i financijskim odjelima, pomoći ćemo im da shvate kako tvrtke ostvaruju svoje financijske ciljeve koristeći financijsko odlučivanje. U okviru studija će se također objasniti financijske alate i tehnike koje se mogu koristiti za pomoć tvrtkama da maksimiziraju vrijednost poboljšanjem odluka u vezi s proračunom kapitala, strukturom kapitala i upravljanjem obrtnim kapitalom. Također ćete se baviti nizom povezanih tema, uključujući transnacionalno financijsko upravljanje, upravljanje rizicima, spajanja i akvizicije.
Ovaj predmet omogućit će vam razumijevanje konteksta znanja, interkulturalnih vještina i različitih perspektiva koje su neophodne za upravljanje i rad izvan granica i kultura u promjenjivom globalnom poslovnom okruženju. Nudi konceptualne okvire za sustavno razumijevanje pojma kulture, kulturnih sinergija i razlika, te konvergencije i divergencije kulturnih normi i vrijednosti. Pokriva teme koje naglašavaju utjecaj kulture u međunarodnom poslovnom okruženju, ispituje istraživanja o dimenzijama kulture i razmatra posljedice za menadžment. Točnije, teme kao što su upravljanje komunikacijom i interkulturalnom interakcijom, međukulturno pregovaranje, razumijevanje interkulturalne etike i korporativne društvene odgovornosti, rad u globalnim timovima, usporedni stilovi vođenja i zahtjevi za ljudskim resursima za učinak globalnih menadžera.
Nije dovoljno imati znanje, tj. imati ga samo po sebi, potrebno ga je učinkovito prenijeti drugima. Učinkovita komunikacija je najme jedan od ključeva uspjeha. Uspješnim prenošenjem naše poruke učinkovito prenosimo svoje misli i ideje. Meke vještine su osobne kvalitete koje omogućuju osobi učinkovitu i skladnu komunikaciju s drugim ljudima. Predmet služi studentima koji trebaju steći soft skills potrebne vještine za uspjeh i buduće zapošljavanje te razvija i njeguje pozitivne odnose između fakulteta, zaposlenika i zajednice.